tre veckor i paradiset

Hej allihopa! Nu var det ju jättelänge sen jag bloggade och min ursäkt är att Mommo och Moffa kom hit för att spendera 3 veckor med mig och det var så himla kul och härligt att se dem igen efter 6,5 månader! Bilderna är från allt kul vi gjorde som att åka till stranden, turista i södra WA, äta god mat, shoppa (till mig hehe), åka runt på alla sevärda ställen jag älskar, vara med min värdfamilj, träffa mina kompisar m.m. Åh vad det var bra och fast jag är lite nere nu så känns det ändå helt okej, mer än halva tiden har ju gått och om fem månader sitter jag på ett plan påväg tillbaka till min älskade familj och vänner. Hur bra jag än har det här och hur mycket fina människor som jag kommer ha kontakt med i framtiden jag än träffar så saknas alltid familjen där brevid mig. Det är inte full lycka utan dem! Nu har skolan börjat och jag lär mig massa svåra ord på engelska och det är ju kul. Puss hej 

Kommentarer
Postat av: Erica

Så mysigt!!! Och vad brun och snygg du är! Saknar dig och dom <3 längtar tills du kommer heeeeeem!

2013-02-06 @ 12:48:04
URL: http://attorda.blogspot.com
Postat av: Mamma

Åhh vad härligt ni verkar ha haft det! Jag är hur avundsjuk som helst och längtar supermycket efter dej!!! Pussar i massor!

2013-02-07 @ 07:54:13
Postat av: Mats

Fantastiskt! Vilka härligt lockande bilder, det är svårt att inte vara avundsjuk. Kram

2013-02-11 @ 10:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0