10 januari 2013

Igår hade jag en superkväll/natt med personer ovan plus några till hemma hos Celeste för att hon ska åka till Abudabi (wowowo) i sex månader på fredag! Mycket cool tjej det där! Mitt i allt det roliga fick jag ett mejl om min hemresa om 6 månader och det kändes inte alls bra, jag vill inte tänka på det ännu nu när allt är kul och bra! Men för alla sverigemänniskor så är jag planerad hem mellan 13-17 juli iallafall, är inte 100 när exakt ännu. Nu ska jag äta frukost och sånt kul, kanske simma i poolen lite, hejdå! 
 
ps! GRATTIS TILL TVÅ AV MINA FAVORITER KARIN OCH FILIP. ÄLSKAR ER BÅDA ENORMT MYCKET PUSS

Kommentarer
Postat av: Farmor

Aha du kommer inte förrän i juli - har för mej att du sa på Arlanda när jag lämnade dej att du skulle komma i maj precis innan din födelsedag. Fast då hade det ju inte blivit ett år förstås!
Kram och ha det så jättekul fortsatt - hoppas ni inte är påverkade av alla bränder.
Farmor o farfar

2013-01-11 @ 10:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0