exchange is not a year of your life, it's a life in a year.

 
om två dagar åker jag hem. Två. Himla. Dagar. Livet de senaste 2 veckorna har varit alldeles galet och underbart och helt plötsligt är jag bara här, väskan är nästan packad och alla säger hejdå. Umgås med alla mina favorit australienare och utbytesstudenter och kramas otroligt mycket för att kunna klara mig utan dem i obestämd tid. Jag har aldrig känt mig så kluven som jag gör nu, jag åker från ett hem till ett annat och det känns så bra men också så ledsamt, fast jag vet att jag kommer komma tillbaka hit och istället för att vara ledsen tänker jag vara lycklig för allt jag har fått uppleva under detta år och hur mycket jag har vuxit och hur mycket jag har lärt mig. Det kommer gå uppåt härifrån och jag skulle inte byta bort det här året för ett endaste ting. 
 
Snart kommer jag hem Sverige, längtar efter er alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0