Mate mate mate

 
(bilden är från när min bästis Giullana fotade för ett projekt för hennes universitetskurs, 60-tal!)
Hej kära 20 personer som läser min blogg fortfarande, ni äger! Det är lite tunnt med inlägg nu men jag försöker ta vara på mina sista två veckor och två dagar innan jag åker hem så har inte lagt ner så mycket tid på internet=bra. Har en vecka och en dag kvar i skolan och tre hejdå partyn att gå på så det är så roligt men så sorgligt och jag har fått massa presenter från skolan med deras logga och jag fick en tår i ögat för jag älskar min skola här<3 Imorgon ska jag och två kompisar "go busking" (svenska översättningen någon?) alltså spela musik på gatan i min favorit del av Perth, Fremantle. Det ska bli kul! catcha lateeerrr 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0