marion's 18th wohoo


Förra veckan fyllde Marion 18 (wohoooo) så vi alla samlades hemma hos henne för att för fira, det riktiga firandet börjar när jag och Outi fyller i maj ju, tagggaaaaa. Hade inte sett mina utbytes kompisar på alldeles för länge och dom är alla så himla bäst. Idag har det regnat mer än det har på 6 månader här, riktigt spöregn med åska och allt, alla frös och sa att det var vinter nu fast egentligen var det plus 25 och imorgon plus 30, klena australienare fast jag hade på min tjocktröja med så ska inte säga så mycket. Vet inte hur jag ska klara mig när jag kommer hem, kommer frysa häcken av mig! Hoppas alla mår bra hemma i våren, saknar er alla men nu är det bara 4 månader kvar, sjuuukt! 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Å vad du har det varmt skönt och kuuuul!
Vår? Hihi - här var det -16 grader igår kväll vid 22-tiden! Fatta det - i MARS:::::::::
huhuhu
Kram kram

2013-03-15 @ 11:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0