swim, until you can't see land

saker som är braiga just nu:
- Jag fick min leavers jacket idag och den är så super cool och jag ska visa den snart
- Jag har så underbara vänner både här och hemma i Sverige
- Igår sa en tjej till mig att jag såg smal ut och det var kul att höra även om jag inte förstår hur det är en komplimang riktigt. Hon hade ju bara kunnat säga att jag ser hälsosam ut? Fast ändå, självförtroende boost. 
- Jag har en fin fin fin klänning och en tillställning att använda den på snart.
- Om 6 veckor får jag träffa min underbara familj och mina fina Sverige vänner <3 <3 <3
- Jag är inte sjuk, jippie!
- Nästa helg ska jag plus några kompisar fira 18 års dag med rosa champange! 
 
Saker som är mindra braiga just nu:
- Har bara ynka 6 veckor kvar i detta underbara land 
- Det är kallare här än i Sverige, Whaaaat?
- Jag slog benet på min resa och nu har jag ännu ett ärr på mitt redan ärrfulla smalben. 
- Jag har ångest över att börja skolan igen hemma, hur räknar man matte lixom?
 
 
Livet är rätt fint just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0